Marketing Report
Blauw Gras ontwikkelt Klusbus-campagne Hornbach

Blauw Gras ontwikkelt Klusbus-campagne Hornbach

HORNBACH gaat op zoek naar de beste Klusbus van Nederland in een social campagne die is ontwikkeld door Blauw Gras. De campagne richt zich op de professionele klusser.

Waar de fanatieke thuisklusser een schuur heeft, gaat er voor de professional niets boven de eigen klusbus, aldus de bouwmarkt. De video vormt het startschot van de campagne en is zichtbaar op de verschillende online kanalen van HORNBACH en in de vestigingen.

Maarten Post, marketingmanager Hornbach Bouwmarkt Nederland: “Dagelijks zien we honderden exemplaren voorbijkomen in onze drive-ins. Het is vaak een magazijn op wielen; vol handige snufjes en efficiënt ingedeeld voor al het gereedschap.”

Erik Wiese, strategy director van Blauw Gras: “HORNBACH laat zien dat het de profi-klant als geen ander begrijpt en serieus neemt. Bovendien sluit de campagne naadloos aan op de huidige najaarscampagne De ochtend is van ons die zich ook richt op de professionele klusser.”

Na de selectie door de vakjury, bepaalt het publiek de winnaar. De klusser met de meeste stemmen mag zijn of haar bus Klusbus van het jaar 2019 noemen en hij krijgt een fotoshoot aangeboden.

Credits:
Verantwoordelijk bij klant: Maarten Post en Ton Verhoeven | Concept & Productie: Blauw Gras | Pr-bureau: Van Hulzen Communicatie | Regisseur: Niels Bourgonje | Fotograaf: Marc van Oene

www.hornbach.nl
www.blauw-gras.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief