Marketing Report
Beiersdorf kiest voor digital agency Dept

Beiersdorf kiest voor digital agency Dept

Beiersdorf, bekend van huidverzorgingsmerken zoals Nivea, Labello, Hansaplast en Eucerin, kiest voor Dept als digitale partner.

Na een pitchtraject heeft Beiersdorf gekozen voor Dept als haar digitale bureau voor Nederland. Dept gaat aan de slag met de digitale strategie, social, eCRM, online sites en analytics. Daarnaast gaat het bureau samen met de bestaande partnerbureaus aan de slag om activaties en productintroducties voor de merken te ontwikkelen.

Ivo Wesemann, hoofd marketing bij Beiersdorf Nederland: "We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat een compleet pakket kan leveren en digitale creativiteit, data en technologie kan combineren. Dept heeft laten zien ijzersterk te zijn in het bouwen van een geïntegreerde digitale strategie, waarbij creativiteit in executie en een effectief samenwerkingsproces cruciaal zijn. We kijken er daarom naar uit om samen te gaan werken en zo onze merken op digitaal vlak verder te laten groeien."

Marcel van der Heijden, commercieel directeur bij Dept: "Het niveau lag tijdens deze pittige maar zeer professionele pitch erg hoog. Uiteindelijk hebben we één geïntegreerde digitale visie voor alle Nederlandse Beiersdorfmerken gepresenteerd. Het is ook echt een visie voor de lange termijn waar wij en Beiersdorf erg enthousiast over zijn. We kunnen niet wachten om samen aan de slag te gaan!"

Het partnership is op 1 juni gestart en het eerste digitale werk verschijnt binnenkort.

Over Dept

Dept is een internationale agency met 900 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden en versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben.

www.deptagency.com
www.beiersdorf.com
 


Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief