Marketing Report
Becel lanceert 100% plantaardige drinks met campagne door Alfred

Becel lanceert 100% plantaardige drinks met campagne door Alfred

Becel positioneert zich sinds 2017 op plantaardigheid en onder de vlag van Upfield gaat Becel verder, met de lancering van een nieuwe productrange: 100% plantaardige drinks. Deze lancering wordt in communicatie ondersteund met een statement: Planten Zijn De Nieuwe Koeien. Met dit statement roept Becel mensen via tv, digital, print en outdoor op om over te stappen op plantaardig. De campagne is ontwikkeld door MullenLowe Alfred en gaat live in onder andere Nederland, België en Portugal.

Credits:
Klant: Upfield | Eindverantwoordelijk klant: Rogier Smeets, Guido Hagenaars, Marieke Bos | Bureau: MullenLowe Alfred | Strategie: Paul van Kuilenburg | Account: Sanne Tolsma, Stéphanie Freitag | Creatie: Tim Olland, Marie-Louise Diekema | Creatieve Directie: Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs | RTV: Vittoria Robijns | Productiemaatschappij: Chuck Studio’s | Regisseur: Erik de Koning | Producer: Anna de Jong | Lighting cameraman / D.O.P.: Tom Bakker | Editor: Erik de Koning | Online: Arjen Abbestee, Jurre Lüken | Grading: Tristen Mackenzie | Geluid: Good Sounds

www.alfred.nl
www.becel.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief