Marketing Report
BUX Zero komt met Zero Obstakels

BUX Zero komt met Zero Obstakels

Fitzroy ontwikkelde de campagne voor beleggingsapp BUX Zero, die deze week van start gaat. De campagne wil enerzijds overbrengen dat de app de mobiele broker alles biedt wat hij nodig heeft om te gaan beleggen. En anderzijds de aankondiging dat je nu ook met BUX in crypto’s kunt beleggen.

Aron Disco, marketing director bij BUX: “Het doel van deze campagne is om de consument duidelijk te maken dat wij er alles aan doen om beleggen zo toegankelijk mogelijk te maken en vooral ook de beginnende belegger wegwijs te maken in deze wereld. Fitzroy heeft onze Zero verrijkt naar Zero Obstakels. En dat is ook wat wij doen: binnen een handomdraai kun je beginnen met beleggen en wij blijven je voeden met kennis en inzichten. Dit was onze eerste samenwerking met Fitzroy en dit smaakt naar meer.”

Mischa Schreuder, Creative Partner bij Fitzroy: “Ik ben zelf ook begonnen met beleggen, maar er zijn nog steeds mensen die een excuus hebben of obstakels zien om uiteindelijk niet te gaan starten in bijvoorbeeld crypto. Door in de campagne mensen met een verkeerspion op het hoofd te laten zien, willen we duidelijk  maken dat BUX jou echt wegwijs kan maken en dat er geen obstakels meer zijn. Je kunt namelijk al beginnen met beleggen in minder dan 8 minuten. De samenwerking met de marketeers van BUX was intiem en dat heeft geleid tot een mooi eindresultaat. Ze hebben niet alleen verstand van zaken, maar durven ook echt beslissingen te nemen. Alleen dan kun je impactvol werk maken.”

Credits

Bureau: Fitzroy | Klant: BUX, Aron Disco, Stevan Zmiric | Productie: New Amsterdam | Regisseur: Arjen Schotel

www.getbux.com
www.fitzroy.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief