Marketing Report
BENK initieert activatiecampagne Lindahls Kvarg en Intersport

BENK initieert activatiecampagne Lindahls Kvarg en Intersport

BENK heeft de marketingcampagne Overtref jezelf van Lactalis-Nestlé, Lindahls, in een nieuw jasje gestoken. Met de campagne introduceerde BENK het Zweedse kwarkmerk in Nederland in 2016. In 2019 lanceren BENK en Lindahls een joint-marketingactivatiecampagne in samenwerking met Intersport.

Met #overtrefjezelf wil Lindahls consumenten activeren en inspireren om een stapje extra te zetten, of het nu om een groot of klein sportdoel gaat. Lindahls en Intersport treden samen op als een motivator en reiken handvatten aan om sportdoelen te behalen.

Bastiaan Krips, oprichter en joint-marketingdirecteur van BENK: "De doelgroep is te allen tijde ons uitgangspunt. En doelgroepen denken in momenten. Lindahls sluit uitstekend aan bij het sportmoment. Vandaar dat we een relevante samenwerking aangaan met Intersport. Een relevante partner om tezamen de sportieve doelgroep letterlijk en figuurlijk te activeren. Dat noemen wij joint marketing, ofwel de kracht van samenwerken."

www.burobenk.nl
www.lindahls.nl
www.intersport.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief