Marketing Report
BENK creëert Halloweencampagne voor Dawn Foods

BENK creëert Halloweencampagne voor Dawn Foods

BENK, een activatiebureau gespecialiseerd in joint marketing, heeft voor Dawn Foods een campagne ontwikkeld rondom Halloween, waarmee bakkers uit Europa in beweging worden gebracht. 

Michelle de la Motte, senior marketingcoördinator Dawn Foods: “Halloween is voor alle bakkers een belangrijk moment, dit wilden we speciaal maken. BENK is erin geslaagd om deze Halloweenactivatie op effectieve wijze door te vertalen naar de winkelvloer. Met het door hen ontwikkelde mechanisme kunnen we onze doelgroep op creatieve wijze bereiken en activeren. We kijken uit naar een mooie samenwerking!”

Bastiaan Krips, joint marketing director BENK: “Dawn Foods heeft ons gevraagd om mee te denken op het creatieve vlak inclusief een excellente executie. We hebben een onderscheidend concept ontwikkeld, waarmee we het Halloweenmoment claimen. Een mooie internationale klus, we gaan deze activatie uitrollen in maar liefst elf landen!” 

www.burobenk.nl 
www.dawnfoods.com

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief


 


Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief