Marketing Report
Azerion neemt Semilo over

Azerion neemt Semilo over

Mediagroep Azerion neemt digitaal specialist Semilo over. Door de contentmarketing en sales-ervaring van Semilo te combineren met de technische platforms, de content en de kennis van Azerion kunnen de partijen een completer aanbod realiseren voor uitgevers en adverteerders.

Alle mediaverkoopactiviteiten van de groep zullen in Nederland vanuit Semilo worden aangeboden. Marcel Schuyt, mede-oprichter van Semilo, wordt verantwoordelijk voor deze verkoopactiviteiten.

Sebastiaan Moesman, board member bij Azerion: “Semilo is een stabiele en bekende speler in de Nederlandse digitale mediawereld en vormt daarmee een belangrijk stuk in de puzzel voor onze strategie waarin we Nederlandse adverteerders en uitgevers helpen eenvoudig dichter bij elkaar te komen met een scala aan technische-, media-, data- en content-oplossingen ”

Hans Caspers, oprichter Semilo: “Het samengaan met Azerion betekent dat we nog hechter en beter kunnen samenwerken met partners als Improve Digital en Widespace. Daarnaast werken we al sinds 2012 samen met het Franse AdUX, sinds oktober 2018 ook onderdeel van de Azerion-groep. Om uitgevers blijvend goed te kunnen bedienen is naast een solide verkooporganisatie ook sterke technologie nodig en de combinatie van onze bedrijven voorziet hierin.”

Het twintigkoppige team van Semilo verhuist naar het kantoor van Azerion in Schiphol-Rijk.

www.azerion.com
www.semilo.nl

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief