Anneke Bos en Mijntje Cuijpers beginnen TUSSEN

Anneke Bos en Mijntje Cuijpers beginnen TUSSEN

14-11-2019 09:21:52 | Door: Saskia van Weert | hits: 1729 | Tags:

Reclamemakers Anneke Bos en Mijntje Cuijpers lanceren TUSSEN, het bureau dat adverteerders helpt om de totale controle over hun eigen advertising te houden en hen tegelijk ontzorgt bij de ontwikkeling en uitvoering daarvan.

Met beiden meer dan 20 jaar ervaring bij de top 5 reclamebureaus van Nederland, bemerkten Mijntje Cuijpers en Anneke Bos een dringende behoefte bij klanten aan een nieuwe, meer fluïde manier van samenwerken met bureaus. De roep om meer transparantie en meer grip op het proces vindt nu in TUSSEN een nieuwe oplossing. Het brengt bureau-ervaring binnen aan klantzijde en zorgt van hieruit, met het aanhaken van de beste freelance professionals, voor een tijdelijke inhouse communicatie-hub. Het biedt adverteerders een betaalbaar en schaalbaar in- en uitschuifbureau, met de waarborg voor topkwaliteit.

Mijntje Cuijpers: “Het is misschien een tikkeltje brutaal naar de bureauwereld toe, maar het is nodig. Er is een werkwijze ontstaan die niet meer past bij deze snelle tijd. We kunnen hier iets in betekenen, waar veel klanten baat bij hebben.”

Anneke Bos: “We staan duidelijk aan de kant van de opdrachtgever. We kijken vanaf hun kant van de tafel mee naar de uitdagingen die er liggen en vinden daarbij de meest efficiënte, kwalitatieve oplossingen.”

Mijntje Cuijpers: “Merken hebben steeds meer kennis zelf in huis. Reclamebureaus menen nog wel eens de wijsheid in pacht te hebben en negeren die kennis aan klantzijde. Wij willen juist dat potentieel gebruiken om sneller en efficiënter tot een krachtigere kern te komen en zo tot betere communicatie. We bieden klanten zoals gezegd meer grip op het proces, door de ontwikkeling van campagnes dichterbij huis te halen. En we ontzorgen de marketeer. We vertalen strategie naar een heldere briefing en sturen alle freelancers aan in de totstandkoming en uitvoering van het idee. Per opdracht, of fase van de opdracht, stellen we een gelegenheidsteam samen van benodigde experts. Dat kunnen dus creatieven zijn maar ook strategen, media-experts, designers, UX-ers, producers of een fotograaf.”

Anneke Bos: “We werken bij voorkeur bij de adverteerder, omdat we geloven dat echt samenwerken leidt tot betere resultaten. Doordat we hoe dan ook onderdeel worden van de klant, kan deze de regie over het proces aan ons overdragen, zonder deze uit handen te geven. Hoeveel, dat is afhankelijk van de behoefte. Door de totaal transparante manier van werken kan dat een deel zijn, maar ook het geheel. TUSSEN blijft hoe dan ook verantwoordelijk voor de processen en het team.”

www.tussen.nl

 

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.