Marketing Report
Andrea Huijssoon bovenaan in DeMarketing100

Andrea Huijssoon bovenaan in DeMarketing100

MediaMeetings lanceert DeMarketing100: de ranglijst van de meest invloedrijke mensen in de marketing. Andrea Huijssoon voert deze eerste editie van deze lijst aan.

Je zou kunnen zeggen dat in de wereld van marketing en media alles bij de marketeer begint en eindigt. De marketeers gaan immers over het wel en wee van merken en bij deze reis spelen bureaus en exploitanten ieder hun eigen rol – maar de marketeer betaalt en bepaalt.

DeMarketing100 is een lijst van mensen die werken in het marketingvak aan adverteerderszijde. Dat betekent dat CEO’s, CCO’s en commercieel directeuren niet tot de genomineerden behoren. Ook marketeers die werken voor bureaus en exploitanten – en natuurlijk zijn dat marketeers die óók met hun merken bezig zijn – behoren niet tot de genomineerden.

Andrea Huijssoon, mediamanager van Heineken, staat in deze eerste editie van DeMarketing100 op nummer 1; zij is de meest invloedrijke marketeer van Nederland. Anna Henriques, Manager Branding & Campaign TUI & Kras, is nummer 2 en Harry Dekker, Media Director bij Unilever, staat op plaats 3.

Alle ranglijsten van DeMedia100 wordt gepubliceerd in het DeMedia100 Magazine. Voor het samenstellen van de lijst is aan 1300 professionals uit de media- en communicatiebranche gevraagd wie ze de belangrijkste mensen uit de media vinden.

www.demedia100.nl

Lees ook:

DeMedia100: John, Arjen en Eva invloedrijkste mensen in medialand
Grote veranderingen in DeMediabureau50
AD: Recordaantal vrouwen in DeMedia100   
NU.nl: Beau van Erven Dorens hoogste nieuwe binnenkomer in DeMedia100    
NOS: Recordaantal vrouwen in lijst met invloedrijkste mensen in de media

 

Marketing100 wordt gesponsord door

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief