Marketing Report
Andere merkidentiteit voor AutoScout24

Andere merkidentiteit voor AutoScout24

AutoScout24 heeft voortaan een andere merkidentiteit. Het oranje-blauwe logo is vervangen door een geel ontwerp.

Om de consument nóg sneller zijn of haar droomauto te laten vinden, introduceert AutoScout24 een nieuw sterk design voor al haar platforms in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk en Spanje.

Rachel Gómez y Maseland, Country Manager van AutoScout24 in Nederland: “De highlighter-stijl onderstreept, omcirkelt en markeert de belangrijke informatie; op een digitale speelse manier. Zo maken we moeilijke beslissingen voor mobiliteit gemakkelijker, waarbij onze missie luidt: Make it happen. In de toekomst zullen we ons met de nieuwe merkidentiteit nog meer onderscheiden van concurrenten en onze leidende marktpositie benadrukken.”

Niet alleen de merklogo’s van AutoScout24 veranderen naar een frisse gele kleur, maar ook alle merkelementen zoals typografie, fotografie, illustratiestijl, kleurensets en tone of voice zijn herzien. Hiervoor is samengewerkt met DesignStudio, een merk- en designbureau uit Londen..

www.autoscout24.nl
www.design.studio

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief