Marketing Report
Albert Heijn en National Glamour Day werken samen

Albert Heijn en National Glamour Day werken samen

Glamour kondigt een speciale National Glamour Day aan, in samenwerking met Albert Heijn. Het shoppingevent biedt 20 procent korting bij bijna 60 merken. Voor het eerst is er een shopping guide uitgebracht die exclusief verkrijgbaar is bij Albert Heijn.

De shoppingguide staat geheel in het teken van National Glamour Day, met 116 pagina's aan inspiratie. De redactie van Glamour en influencers als Lizzy Perridon, Khaoula Boumeshouli, Sophie Keizer en Julia Mekkes geven tips om fashion lovers wegwijs te maken tijdens National Glamour Day op 28 september 2019.

De shopping guide is gratis verkrijgbaar bij Albert Heijn bij aankoop van twee deelnemende beautyproducten. Hieronder vallen merken als Nivea, Gillette en Andrélon. De shoppingguide geeft toegang tot 20 procent korting in winkels en webshops.

Anke de Jong, hoofdredacteur Glamour: "Ik wil met Glamour blijven vernieuwen en verrassen. Deze samenwerking met Albert Heijn is daarvan het resultaat. Het is fantastisch om met zo'n partij te mogen werken en verspreid te worden over zo veel winkels in alle steden van Nederland. We zijn supertrots dat Albert Heijn National Glamour Day heeft omarmd en dat we het gezamenlijk in een nieuw jasje hebben gestoken, waardoor we nu nog meer vrouwen én mannen in Nederland kunnen bereiken."

events.glamour.nl
www.hearst.nl
www.ah.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief