Airborne Oil & Gas kiest voor Total Design

Na een pitch heeft Airborne Oil & Gas voor de ontwikkeling van een merkidentiteit gekozen voor Total Design. De intentie is dat de Airborne Oil & Gas vele jaren met Total Design zal samenwerken. De pitch die in mei werd georganiseerd duurde circa één maand.

Airborne Oil & Gas is wereldmarktleider op het gebied van hightech kunststof pijpleidingen (thermoplastic composite pipe) voor de winning van olie en gas in extreme omstandigheden, zoals in de diepzee.

Airborne Oil & Gas is een van oorsprong Nederlands bedrijf met vestigingen in IJmuiden, Houston en Kuala Lumpur. Het bedrijf is voortgekomen uit de lucht- en ruimtevaartindustrie.

De reden voor een naamwisseling en de herpositionering komt voort uit de afsplitsing van het moederbedrijf Airborne International en vanuit de ontwikkeling dat de technologie van Airborne steeds meer wordt gevraagd voor het reduceren van de CO2-afdruk in de olie- en gasindustrie, en voor toepassingen in de energie transitie, zoals transport van waterstof. De innovatieve technologie van Airborne Oil & Gas zal naar verwachting een steeds belangrijker rol gaan spelen in de internationale energiestransitie.

Voor de ontwikkeling van de nieuwe naam is gekozen voor het naamontwikkelingsbureau Skriptor Zigila.

Martin van Onna, CCO Airborne Oil & Gas: “De keuze is gevallen op Total Design vanwege haar ervaring met dit soort complexe, internationale opdrachten en omdat het bureau in tegenstelling tot andere bureaus meerdere voor ons relevante disciplines in huis heeft”.

De nieuwe merkidentiteit wordt in oktober 2020 gelanceerd.

www.airborneoilandgas.com
www.totaldesign.com

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.