Marketing Report
4orange lanceert Data Science as a Service

4orange lanceert Data Science as a Service

4orange lanceert Data Science as a Service, een mogelijkheid om tijdelijke expertise op het gebied van data en data science te benutten met als doel het succesvoller inzetten van beschikbare data binnen de organisatie. 4orange brengt eigen data en tooling mee om klantbeeld volledig te krijgen en ook direct te implementeren.

Bedrijven en organisaties beschikken over verschillende databronnen als website, offline, email. Met inzet van Data Science as a Service kan optimaal gebruik worden gemaakt van de reeds aanwezige data.

4 orangje is sinds 1 maart onderdeel van de MarketResponse Group. Data creatives zorgen ervoor dat er meerwaarde uit bestaande data binnen de organisatie wordt gehaald. Het is tevens mogelijk om gebruik te maken van de kenmerken die 4orange zelf op huishoudniveau van alle Nederlandse huishoudens beschikbaar heeft. Zo wordt het 360 graden klantbeeld verder uitgediept en vertaald naar segmentatie zoals buyer persona’s.

Shantia Farshidzad, directeur 4orange: “Organisaties hebben geen moeite meer met het verzamelen van data. Er komt genoeg binnen via verschillende kanalen. Maar daar zit nu juist de crux. Het verbinden van deze data en het komen tot een uniform klantbeeld over alle kanalen heen, blijkt voor veel organisaties een uitdagende opgave. Op dat moment bieden wij de helpende hand. Het resultaat is een goed gesegmenteerde klantenbase als uitgangspunt. En de directe vertaling van insights naar bestaande en nieuwe campagnes om de resultaten verder te verbeteren. De quick wins voor organisaties zijn onder meer het kunnen uitbreiden van het bestaande klantbeeld, het verbeteren van de klantervaring door intensieve verbetering van de bestaande klantreis en het kunnen bieden van inzichten in de marktpotentie voor het bepalen van de groeikernen."

4orange heeft Het stappenplan – starten met data gelanceerd om organisaties de mogelijkheid te bieden te verifiëren waar ze staan op gebied van data en het gebruik ervan.

www.4orange.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief