180 Kingsday en Bloemenbureau Holland lanceren bloemencampagne

180 Kingsday en Bloemenbureau Holland lanceren bloemencampagne

10-10-2018 09:33:00 | Door: Max Vlugt | hits: 220 | Tags:

Bloemenbureau Holland en 180 Kingsday lanceren een campagne die ons eraan herinnert wat bloemen voor ons doen en waarom wij er meer van nodig hebben.

De campagne, We hebben meer bloemen nodig genaamd, viert de effecten die bloemen op ons hebben. Het is een ode aan bloemen en een oproep om alles uit het leven te halen. Het campagnethema gaat verder dan de buitenkant van bloemen, door te laten zien welk rol zij spelen op alle momenten die ons leven betekenis geven.Bloemenbureau Holland promoot bloemen in Europa via hun consumentenmerk Mooiwatbloemendoen.nl.

Daan Langstraat, campagnemanager: "Begin dit jaar besloten we helemaal opnieuw te beginnen en een nieuw thema te ontwikkelen, waarbij we ook de kwekers en stakeholders hebben betrokken. We kwamen tot de conclusie dat bloemen zoveel meer zijn dan een lust voor het oog. Bloemen zijn emotie, bloemen zijn leven. Ze zijn in staat onze gevoelens positief te beïnvloeden, precies de reden dat we er meer van nodig hebben. En laten we eerlijk zijn, welk ander merk kan nu zo'n statement claimen? "

Kalle Hellzen, Executive Creative Director van 180 Kingsday: "Bloemen zijn belangrijk. Ze laten ons dingen voelen en wij kunnen ons ermee uitdrukken. Dingen die ons definiëren als mens: rouwen en feestvieren, troosten en goedmaken, sorry en ik hou van je zeggen. En in een wereld die zich steeds meer optimaliseert richting klinisch beige, zijn gevoelens belangrijk. Dat is wat wij met deze campagne duidelijk willen maken."

De geïntegreerde campagne gaat lopen in Nederland, Engeland en Duitsland en bestaat uit tv, outdoor, digital en activaties. Centraal in de campagne staat een film van 60 seconden, vol bloemen en slices of life, die zijn gemaakt door Since '88 en regisseur Lisette Donkersloot.

Credits: 
Client: Bloemenbureau Holland | Agency: 180 Kingsday | Production company: Since '88 | Director: Lisette Donkersloot | Media agency: Universal Media

www.180kingsday.com
www.bloemenbureauholland.nl

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.