TAMBR ontwikkelt audio-identiteit Wehkamp
Als verlengstuk van haar merkstrategie lanceert Wehkamp een audio-identiteit, ontwikkeld door TAMBR. Een eigen geluid dat klinkt als het merk zelf: authentiek, een tikje rebels en helemaal van deze tijd. Een tune die past bij elke mood en elk moment van de dag, dat is het mooie van nu!
Shura Vermeiren, Lead Content & Campagnes bij Wehkamp: "Wehkamp klinkt echt helemaal van nu. De sound past heel goed bij de merkstrategie die we hebben neergezet, waarmee we echt willen laten zien dat Wehkamp niet alleen een geschiedenis heeft van 71 jaar, maar juist ook heel erg vooruit kijkt."
Een vernieuwde merkstrategie
Vorig jaar kreeg Wehkamp een aangescherpte merkstrategie, gevat in Het mooie van nu. Zo kan Wehkamp blijven doen wat het altijd al deed: meegroeien met de tijdgeest en uitblinken in service. In een eigentijdse jas.
"Naast de merkstrategie waren logo, kleur en doelgroep belangrijke inspiratiebronnen voor de audio-identiteit. Dat resulteerde in een zachte, koraalrode klankkleur, onder meer bestaande uit vervormde (vrouwen)stemmen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook: