Home
Nieuws
Columns
Interviews
Agenda
Podcast
TV
Partners
The List
Vacatures
Contact
Interview
[Dutch PR Awards 2024] Denise van Ooijen over Marcommit
[Dutch PR Awards 2024] 2twintig PR: Het Vergeten Kind
[Dutch PR Awards 2024] Weber Shandwick: Pedigree
[Dutch PR Awards 2024] Marcommit: ZilverWerkt
[Interview] Jeroen Visser en Chris Woerts over PodcastJunkies en podcast SportClash
[Dutch PR Awards 2024] Remi Kuchler over NXT agency
[Dutch PR Awards 2024] Dorien Kuiken over ACE | Fitzgerald
[Merken 100] Miranda Smit (Praxis): Onze oplossingen maken klussen leuker en duurzamer
[Dutch PR Awards 2024] Leontine Smith over Smith Communicatie
[Merken100] Maartje Bersi (SNS): Ik kijk vooral naar de factoren die de merkkracht bepalen
[Merken100 2024] Ron Adams (Allianz Direct): Onze kernwaarden zijn Direct, Positive, Loyal en Cool
[Merken100 2024] Nicole van Gorp (Beemster Kaas): Onze kenwaarden zijn Echt, Lokaal, de Lekkerste en Uitgesproken
TAMBR ontwikkelt audio-identiteit Wehkamp
[Interview] Job Jan Altena en Joris de Bruin (CPNB): met weinig budget veel bereiken voor het boek
[Interview] Nicky Levinschi (ZIGT): Consolidatie is eigenlijk altijd slecht nieuws voor de klant
[Interview] Liesbeth Bakels (Moederannecasting): Wij casten het liefst live
[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA
[Interview] Tom Nederend: WielerOrakel, een uit de hand gelopen hobby
[Merken100 2024] Dave Frauenfelder: Verbinden zit al ruim 130 jaar in het DNA van KPN
Nationale-Nederlanden en hardlopen.nl lanceren de NN Running Coach
[Interview] Jerome Kuijken: Reclame wordt steeds minder gewaardeerd. Er wordt ook veel zielloze content gemaakt
1
2
3
4
5
6
>>
Last
Abonneer je op onze nieuwsbrief.
Klik hier om je aan te melden!